Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет при покупка на 146

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
    Това беше най-голямата глупост до тук.
    Смисъла на боксера е,че няма вариатор за 200 лева,няма дебитомер за 300 лева,свещите му са 12 лева,а не 300,понася обикновенна газова уредба и като цяло има 100 проблема по-малко от ТС. Единствения му минус е,че харчи около литър бензин повече.
    И кое по-точно му е смисленото да си вземеш кола на 14-15 години с детските болести на модела? Колегата явно има бюджет и за 146-ца след 99-та. По твойта логика дай да караме Голф 2-ки понеже те па са още по-евтини за поддръжка от боксера.
    Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
    Mazda 6 2.3 2005
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
      И кое по-точно му е смисленото да си вземеш кола на 14-15 години с детските болести на модела? Колегата явно има бюджет и за 146-ца след 99-та. По твойта логика дай да караме Голф 2-ки понеже те па са още по-евтини за поддръжка от боксера.
      Става въпрос за два двигателя на еднакакви коли,а не за различни марки.Колегата пита за различните двигатели,което ме невежда на мисълта,че не се интересува от алфа 2000 година,а за възможно най-рентабилния вариянт.Какво имаш предвид под детски болести за модела,като боксера и ТС нямат нищо общо по двигателите?
      Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
      За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

      Comment


      • #18
        Детски болести са всякакви пропуски, недомислици и т.н. по конструкцията, материалите и начина на сглобяване на колата, които в процеса на производство на модела се отстраняват и оптимизират и затова е най-умно да се взимат коли от последните години на производство на даден модел и последен фейслифт. Не искам да влизам в спор ТС или боксер е по-добрият двигател, както сам каза, нямат нищо общо.
        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
        Mazda 6 2.3 2005
        sigpic

        Comment


        • #19
          препоръка към колегата който си търси кола
          ако ще е бензин да е боксер, по ефтин за подражка не толкова претенциозен като тс малко по муден е от тс, ако ставним 1.3 боксер със 1.4 16в тс, 1.6 боксер варви колкото 1.4 16в тс, съвет ако си зимаш боксер си вземи 1.7 16в версия, ако си земеш дизел си вземи 1.9 жтд,дизела като подръжка е колкото на тс но пък в пъти по здрав и не претенциозен а и в пъти по-икономичен от бензина. (тс и боксер, щот горят почти еднакво, кат изключим 2.0 16 тс гори от 12-13 градско нагоре)

          в заключение на това ако ще е бензин да бъде боксер газ/безин, в противен случай си земи дизел, поздрави
          Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

          Comment


          • #20
            Извода е - вземи си 1,9 ЖТД 146 от някой, който се е грижил за колата си, препоръчително познат. Знам че acko88 има ЖТД 1,9, той може да ти даде повече обяснения за избора и т.н..
            Arena Coast Customs

            Comment


            • #21
              станаха някакви скандали заради моята тема .... да изясня понеже всеки с някви предубеждения ... като казвам ще вземам алфа ... не ме разбирайте погрешно ... чесно казано нямам идея от алфите какво им е под капака ....
              карах преди година алфата на един приятел ... 146 1.6 тс
              и от тогава се зарибих .... ама нямам пари да давам за ремонти по 1000лв на година ..... още като си взех първата кола си мислех за алфа и се отказах заради такива отзиви че ще съм само в сервиза .....
              бравото го имам от година и няколко месеца ... на 300 000 км е и съм му сменил само спирачна помпа , серво (щото ги избомбих сам като си натягах ръчната ) ... и един носач ,,,, това са 130лв ....
              харесва ми алфа ... да не се изкаже някой сега като не ти се дават пари недей гледа алфа .... тва е безмислено мнение ... ама не си заслужава да ги дам за купчина желязо дето после ще ги давам още много пъти

              Comment


              • #22
                Няма скандали, а истината е, че трябва да си намериш гледана алфа, за да не се опариш. Има колеги, които не са пипнали нищо по колата си 100 000км. Има винаги и евтини варианти и заместители на оригиналните части - въпрос на избор. Парадоксалното е, че най-трошливите неща са в повечето случаи на Бош А за мита с постоянното висене в сервиза - с реното ми висях повече. Ако си вземеш кола нагласена и вкарана от италианска гробница....
                Arena Coast Customs

                Comment


                • #23
                  Добре си се ориентирал първо да питаш, разгледай темите в раздела. Аз с моята 146-ца, откакто в качествен сервиз ми направиха качествена диагностика и смениха 1 датчик, проблеми нямам. Преди това сменявах разни датчици, релета, дебитомер... и все си имаше проблем. Окачването е Типо-во (145/6, 155, Дедра ...), може би и твоя Фиат е с такова - не знам. На боксера (само съм чул) амортисьорите са по-скъпи, така че ако взимаш такъв гледай да се здрави. Колкото до височината ... виж тая тема
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E0%F0%F2%E5%F0
                  Успех. Ако не вземеш някой дарак, няма да съжаляваш.
                  166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от joro_donchev Покажи съобщение
                    колега има една алфа в стара загора която се продава на мой приател е и е перфектна на 52000 км е много е пазена ако искаш ми се обади 0885/494922 жоро
                    че тя няма 100 хиляди ве ква е тая алфа ???? абсурдно звучи
                    Alfa Romeo 159

                    Comment


                    • #25
                      Действие умножение на километрите по 4-5 реално, така е у нас. Малко са изключенията, освен ако не е 1-ви собственик или не знаеш историята на колата. Иначе си е мит, че всичко се троши по алфите, просто на 100к километра има доста консумативи за смяна в италианките, а тук колите са на по 300к + километра = трагедия за n-ти собственик.
                      Arena Coast Customs

                      Comment

                      Working...
                      X